Virgin Mobile jest największą marką wirtualnej telefonii komórkowej na świecie. Zasięg tej sieci zapewniają odbiorniki Play, T-Mobile i Orange. W tym artykule przedstawimy ofertę Virgin Mobile na kartę, w abonamencie, podpowiemy jak skontaktować się z operatorem i przytoczymy opinie klientów na temat tej sieci.
Virgin Mobile – opinie
Najlepszą opinią Virgin Mobile cieszy się wśród klientów przenoszących się z większych sieci. Doceniają oni “zwyczajność” oferty, z nielimitowanymi rozmowami i SMS-ami w standardzie. Elastyczność wynikająca z płacenia za wykorzystany internet w przypadku najtańszego abonamentu nie wiąże się dodatkowo z niezrozumiałymi zasadami naliczania transferu, a taki zarzut często przewija się w opiniach dotyczących innych mniejszych operatorów.
Negatywne komentarze rzadko jak na operatora wirtualnego dotyczą słabego zasięgu czy wolnego internetu. Wynikać może to z korzystania z nadajników aż trzech sieci: Play, T-Mobile oraz Orange. Nagminnie powtarzają się za to opinie, w myśl których naprawdę trudno skontaktować się w Virgin Mobile z Biurem Obsługi Klienta. Kiedy zaś sztuka ta się uda, rozwiązywanie pozornie prostych problemów może trwać nawet kilka dni.
Virgin Mobile – abonament
KOSZT | ROZMOWY | SMS-y i MMS-y | INTERNET | ZOBOWIĄZANIE | OFERTA |
---|---|---|---|---|---|
14 ZŁ | BEZ LIMITU | BEZ LIMITU | 1 GB = 1 ZŁ | BRAK | SPRAWDZAM |
29 ZŁ | BEZ LIMITU | BEZ LIMITU | 30 GB | 2 LATA | SPRAWDZAM |
39 ZŁ | BEZ LIMITU | BEZ LIMITU | 40 GB | 2 LATA | SPRAWDZAM |
Virgin Mobile oferuje następujące plany taryfowe na abonament:
- Abonament bezterminowy – za 14 złotych otrzymujemy nielimitowane SMS-y i rozmowy. Koszt MMS-a to 25 gr. W ramach tego pakietu płacimy za internet według zużycia, 1 zł za 1 GB, maksymalnie do 15 zł.
- Abonament na 24 miesiące – za 29 zł otrzymamy nielimitowane SMS-y, MMS-y i rozmowy. Pakiet transmisji danych w tej ofercie to 30 GB. Pierwsze trzy miesiące korzystania z usługi są darmowe.
- Abonament na 24 miesiące – za 39 zł otrzymamy darmowe rozmowy, SMS-y i MMS-y oraz 40 GB internetu. Pierwsze trzy miesiące korzystania z usługi są darmowe.
Z wszystkich powyższych ofert mogą skorzystać też firmy. Kwoty podane uwzględniają zniżkę w wysokości 5 złotych za udzielenie zgody na otrzymywanie e-faktury oraz 5 złotych za udzielenie zgód marketingowych.
Virgin Mobile – telefony
Na chwilę obecną do żadnej z ofert abonamentowych Virgin Mobile nie możemy dobrać telefonu na raty dopisywane do comiesięcznych opłat za plan taryfowy.
Virgin Mobile – na kartę
Virgin Mobile na kartę pozwala skorzystać z następujących pakietów:
- Pakiet #GIGADAJE 7 – jest to pakiet na 7 dni. Za 7 złotych otrzymujemy 3 GB internetu, nielimitowane SMS-y i rozmowy. Koszt MMS-a to 25 gr.
- Pakiet #MINI 9 – za 9 zł miesięcznie otrzymujemy 300 SMS-ów, 300 minut na rozmowy oraz 1GB internetu. Koszt MMS-a to 25 gr.
- Pakiet #GIGAMAKS – za 25 złotych otrzymamy nielimitowane SMS, MMS-y, rozmowy oraz 15 GB internetu.
- Pakiet #GIGADAJE – pakiet kosztujący 30 zł oferuje nam 30 GB internetu, nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y.
Virgin Mobile – internet
Virgin Mobile ma w swojej ofercie internet LTE w następujących planach taryfowych:
- VIRGIN NET 60 – 60 GB internetu za 25 zł dla osób, które mają abonament w Virgin Mobile lub 30 zł dla osób bez abonamentu.
- VIRGIN NET 120 – 120 GB internetu za 35 zł dla osób, które mają abonament w Virgin Mobile lub 40 zł dla osób bez abonamentu.
- VIRGIN NET 220 – 220 GB internetu za 45 zł dla osób, które mają abonament w Virgin Mobile lub 50 zł dla osób bez abonamentu.
Kwoty podane uwzględniają zniżkę w wysokości 5 złotych za udzielenie zgody na otrzymywanie e-faktury oraz 5 złotych za udzielenie zgód marketingowych.
Virgin Mobile – kontakt
Jak skontaktować się z Virgin Mobile? Dostępne są następujące drogi kontaktu:
- strona internetowa – virginmobile.pl
- infolinia Virgin Mobile – 799 555 222
- adres korespondencyjny – Virgin Mobile Polska Sp. z.o.o. ul. Wynalazek 1, 02-677 Warszawa.