Samsung uruchomił czynną całodobowo infolinię dla swoich klientów. Teraz, aby uzyskać wsparcie techniczne, informację na temat produktów czy gwarancji na nie można skontaktować się z Samsungiem siedem dni w tygodniu, 24 godziny na dobę, za pomocą trzech kanałów – nie tylko telefonicznej infolinii, ale i czatu oraz e-maila. Nowe zasady współpracy to odpowiedź na rosnące potrzeby i oczekiwania klientów firmy.
Samsung infolinia ? w czym może pomóc?
Otwarcie nowej, dostępnej non stop infolinii Samsunga jest odpowiedzią na potrzeby i oczekiwania klientów marki. Umożliwia uzyskanie zdalnej pomocy technicznej dla urządzenia Samsung, a także wszelkich informacji na temat sprzętu ? czy to przed jego zakupem, czy w zakresie obsługi po sprzedażowej. Infolinia udziela także informacji na temat opcji zakupów produktów marki. Dzięki infolinii klienci mogą uzyskać całościową informację na temat telefonów Samsung i innych urządzeń oraz zyskać pomoc w przypadku usterki w najdogodniejszym dla nich momencie i w sposób, który najbardziej im odpowiada. Pomoc infolinii jest darmowa zarówno w ramach współpracy konsumenckiej, jak i biznesowej.
Infolinia Samsung ? informacje o produktach
Uruchomienie darmowej infolinii dla obecnych i przyszłych klientów związane jest z faktem, że coraz więcej klientów kupuje produkty przez internet ? skoro produkt można kupić o dowolnej godzinie, również non stop potrzebna jest informacja na temat obsługi. Na infolinii Samsung można uzyskać wszelkie informacje na temat produktów oferowanych przez firmę Samsung ? ich parametrach, funkcjach, opcjach zakupu.
Uzyskać można także wszelkie dane na temat warunków i terminów obowiązywania gwarancji na sprzęt. Dowiesz się jakie uszkodzenia gwarancja obejmuje oraz jak można dochodzić pomocy w jej ramach. Informacja jest dostępna zarówno dla obecnych, jak i przyszłych klientów firmy. Podanie danych urządzenia, którego ma dotyczyć informacja, usprawnia jej uzyskanie, jednak nie jest niezbędna.
Wsparcie techniczne na infolinii Samsunga
Kontaktując się z czynną non stop infolinią Samsunga, możesz uzyskać zdalne wsparcie techniczne. Zdalne Wsparcie to usługa, dzięki której szybko możesz uzyskać diagnostykę swojego urządzenia, zaktualizować oprogramowanie, wykonać kopię zapasową danych, skonfigurować konto Samsung i Google. Zdalne Wsparcie dotyczy urządzeń mobilnych i telewizorów, przy czym procedura uzyskania pomocy zdalnej różni się dla tych urządzeń. W obu przypadkach konieczne jest podłączenie urządzenia do stabilnego i szybkiego łącza internetowego.
W przypadku telefonów komórkowych i tabletów niezbędne jest zainstalowanie aplikacji Smart Tutor ? do pobrania w sklepie Galaxy Apps lub Google Play. Po zainstalowaniu aplikacji należy zadzwonić pod numer całodobowej infolinii Samsunga. Ekspert, poinformowany o chęci skorzystania z usługi zdalnego wsparcia, wygeneruje sześciocyfrowy kod, który należy aktywować na urządzeniu mobilnym. Dzięki temu uzyska on zdalny dostęp do twojego urządzenia i będzie mógł przeprowadzić wszelkie niezbędne czynności ? zdiagnozować sprzęt czy poprawić jego wydajność.
Co istotne, podczas zdalnego połączenia konsultant nie będzie miał dostępu do zgromadzonych przez ciebie danych, takich jak zdjęcia, wiadomości, kontakty czy pliki. Jeśli dostęp do nich będzie niezbędny dla przeprowadzenia określonej czynności, ekspert każdorazowo poprosi o wyrażenie zgody na dostęp do nich.
W przypadku telewizorów opcje są dwie:
- można samodzielnie skontaktować się z konsultantem,
- zarezerwować konsultacje poprzez menu telewizora.
Rzecz jasna, również musi on być podłączony do stabilnego łącza internetowego. W menu telewizora należy przejść do sekcji ?Wsparcie?, a następnie wybrać „Zdalne Wsparcie” i wprowadzić wygenerowany kod PIN. Resztą zajmie się ekspert Samsunga.
Uzyskanie zdalnej pomocy technicznej często jest wystarczające dla usunięcia usterki i usprawnienia działania urządzenia. Sprawia to, że klient Samsunga nie musi wychodzić z domu, aby naprawić swój sprzęt. Jeśli jednak konieczne okaże się skorzystanie z autoryzowanego centrum serwisowego, również na bezpłatnej infolinii uzyskasz dane na temat najbliższego serwisu.
Infolinia Samsung ? kontakt
Obecnie klienci mogą skontaktować się z konsultantami Samsunga trzema drogami:
- Telefonicznie ? dzwoniąc pod 801 172 678, +48 22 607-93-33 lub 801 672 678 – pod tymi numerami uzyskać można wsparcie techniczne dotyczące produktów marki. Kontakt ze sklepem Samsung, gdzie uzyskać można wszelkie informacje na temat dostępnych produktów oraz zamówień w sklepie internetowych Samsunga ? dostępny jest pod numerem +48 22 460 05 00. Zgodnie z informacją dostępną na stronie producenta ten ostatni numer dostępny jest nie całą dobę, lecz jedynie od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 20 oraz w soboty ? od 8 do 17. Opłaty za nawiązanie połączenia naliczane są zgodnie z taryfą operatora;
- Poprzez e-mail – na stronie internetowej Samsunga pod adresem https://www.samsung.com/pl/support/contact/ znajduje się formularz do kontaktu ze wsparciem technicznym. Wystarczy w nim wpisać swoje podstawowe dane, a także dane produktu, którego ma dotyczyć informacja ? typ i model dowolnego urządzenia znajdującego się w ofercie producenta ? to telefonu komórkowego, sprzętu AGD i RTV czy sprzętu komputerowego. Do wiadomości można załączyć pliki. Jak najbardziej szczegółowe opisanie problemu przyspieszy uzyskanie merytorycznej pomocy.
- Poprzez czat na żywo ? kontakt z konsultantem można zainicjować na stronie https://www.samsung.com/pl/support/livechat/.
Pod wskazanymi powyżej numerami telefonów można uzyskać pomoc i informację w języku polskim. Możliwa jest także pomoc niemal w każdym innym języku. Można zadzwonić z każdego kraju, gdziekolwiek klient się znajduje. Informacja znajduje się na stronach Samsunga w poszczególnych wersjach językowych. Dostępny jest także tłumacz języka migowego.