Nie tak dawno klienci banku Pekao dostali propozycję testowania w ramach programu beta aplikacji PeoPay. W ten sposób bank chce sprawdzić, jakie są oczekiwania klientów względem aplikacji. Dzięki tym uwagom będzie można dalej wprowadzić zmiany w aplikacji i doprowadzić do jej udoskonalenia. Z programu testowania aplikacji będą mogli korzystać klienci, którzy posiadają urządzenie z Androidem.
Jak włączyć się w beta testy PeoPay?
Jeśli chcesz testować PeoPay, musisz zapisać się jako ochotnik przez aplikację w sklepie Google Play. Po zainstalowaniu aplikacji PeoPay należy wybrać opcję ?dołącz do Programu testów Beta”. Po dołączeniu do programu będziesz otrzymywał nowe kolejne wersje beta aplikacji.
Z udziału w testach można zrezygnować w dowolnym momencie. Liczba testerów jest ograniczona, więc gdy limit zostanie przekroczony, możliwość dołączenia do programu, będzie wyłączona. Profity z włączenia się w beta testy PeoPay są jednak na tyle nikłe, że z opcji udostępnianej przez Pekao bez problemu powinni skorzystać wszyscy zainteresowani.
Po co testować PeoPay?
Niestety, Pekao nie proponuje żadnych dodatkowych profitów dla osób, które zdecydują się włączyć w testy beta PeoPay. To opcja dla fanów nowinek technicznych, szczególnie z obszaru fintech, którzy lubią mieć dostęp do nowości jako pierwsi. Teoretycznie mogą wpłynąć również na kształtu aplikacji mobilnej banku. Trudno wyobrazić sobie, aby deweloperzy nie wzięli pod uwagę merytorycznych uwag co do błędów oraz technicznych niedostatków wersji testowej.
Jak w ostatnim czasie zmieniała się aplikacja PeoPay? Należy podkreślić, że poprawiono przede wszystkim szybkość działania aplikacji. Pojawił się także moduł inwestycyjny oraz nowa opcja wykonywania przelewów. Kolejne zmiany mają pojawiać się regularnie, a testerzy na bieżąco będą otrzymywali informację o tych zmianach. Raczej nie skorzystają na tym finansowe, ale być może przyczynią się do lepszego działania aplikacji swojego banku.